L’Institut Els Tres Turons canta emocionat

El 8 de març se celebra el dia internacional de les dones o dia de la dona treballadora. Aquesta celebració reconeguda per l’Organització de les Nacions Unides (l’ONU) és un dia per reivindicar la creació de condicions favorables per a l’eliminació de la discriminació de les dones i per a la seva plena participació en el procés de desenvolupament social.
Enguany, les nostres alumnes han dut a terme diverses activitats reivindicatives al llarg d’una setmana que hem dedicat a retrobar-nos amb referents femenins que habitualment no apareixen en els nostres llibres de text: dones científiques, artistes, revolucionàries, esportistes…
Avui, a l’hora del pati, un grup d’alumnes, acompanyades de professores i companys d’aula, ha interpretat la cançó “Ella” de la cantant Bebe: una cançó optimista dedicada a totes les dones que dia rere dia lluiten per viure en una societat en llibertat, més justa i amb més igualtat per a tothom!