Activitat de cohesió entre 1r i 3r d’ESO

Ahir es va realitzar la primera activitat conjunta del projecte ajuda’m  de cohesió entre els dos grups.

El projecte es realitza amb els cursos de primer i tercer d’ESO. Els principals objectius són millorar la integració escolar i treballar per una cultura de l’escola inclusiva i integradora a partir de desenvolupar i potenciar les relacions entre iguals. L’alumnat de tercer actua com a tutor de forma voluntària dels alumnes de primer.

Durant la sessió es van conèixer més entre ells per establir llaços de respecte i de suport; enfortir l’atenció i escoltar amb empatia i;  gaudir d’una bona estona tots junts.