Acte d’homenatge a Joan Antoni Curto

Aquest dissabte 22 de gener es va celebrar al centre l’acte d’homenatge a l’exdirector i exprofessor Joan Antoni Curto, que va comptar amb la presència de la Il·lustríssima Sra. Annabel Moreno, alcaldessa d’Arenys de Mar, la Sra. Marta Prades, regidora d’educació, membres de l’AFA, del GAAC, de la Banda de l’Escola de música, que va interpretar quatre temes, així com de diversos exprofessors, companys i exalumnes del Dr. Curto. Després dels parlaments, es va pujar a l’observatori on es va descobrir la placa amb el nou nom de l’equipament. Tot seguit els assistents van poder gaudir d’una observació amb els prismàtics i el telescopi del centre. Van poder observar la Gran Nebulosa d’Orió i El Trapezi.

Des del centre felicitem en Toni per la gran tasca desenvolupada al llarg de tants anys.

Fotografies cedides per Xavi Salbanyà.