L’alumnat nouvingut, a la biblioteca!

L’alumnat d’Aula d’acollida va visitar la @biblioarenysmar. Vam ser rebuts i acollits per la Montserrat, la directora de la biblioteca, qui va explicar la història de la institució, els diferents serveis i instal·lacions i com aprofitar al màxim el carnet de la biblioteca. Aquesta sortida també ha estat una oportunitat per fer servir les diferents competències lingüístiques en català fora de l’institut! Des de la biblioteca van preparar una petita fitxa, com a comprensió escrita i oral de l’explicació prèvia. Els alumnes van preparar una sèrie de preguntes abans de la sortida i van improvisar-ne unes altres dirigides a la directora de la biblioteca. Els alumnes han redactat una review, respectant el format de la carta semiformal en llengua catalana, donant la seva opinió i argumentant-la.