El nostre Centre està elaborant un protocol per a previndre la Violència de Gènere a les nostres aules

L’última setmana d’octubre l’empresa social Sinergias va acudir al nostre Centre per tal de realitzar un taller a les aules de 3r i 4t per tal  de treballar amb l’alumnat quins són els indicadors i recursos per previndre la Violència de Gènere. A més a més, el nostre claustre va rebre una formació específica sobre la matèria que ens permetrà renovar el nostre compromís amb esta greu situació, ampliar els nostres recursos i formació i desenvolupar un protocol per saber com i quan hem d’actuar davant de situacions que impliquen Violència de Gènere a les nostres aules.

Des d’aquí volem agrair a Sinergias el seu temps i professionalitat i convidar-li al nostre Centre sempre que vulgui. A més, ens agradaria fer partíceps a tota la Comunitat educativa de les línies que ens han dedicat. Moltes gràcies¡

Ens agradaria dedicar unes línies al professorat d’IES Roda de Barà amb el qual vam tenir el plaer de treballar la setmana passada. Un equip compromès amb el seu alumnat, sensibilitzat i disposat a seguir informant-se i formant-se per poder detectar qualsevol tipus de violència cap a les dones que hi pugui haver en el centre i establir un protocol per a les correctes derivacions de violència de gènere. Més de la meitat del professorat va assistir a la formació i van seguir amb interès què estava passant a les aules quan desenvolupàvem els tallers. Sempre que es realitza prevenció alguna cosa es mou, alguna cosa es remou i, en aquest sentit, la prevenció suposa la detecció. Nosaltres donem un enorme valor a què les i els docents siguin grans professionals però encara valorem més que siguin grans persones. Aquí es complien les dues coses. Si alguna cosa tenien clar era que és una responsabilitat professional i personal. Des d’aquí us desitgem molta sort en el vostre camí en aquesta Comissió d’Igualtat que a poc a poc esteu construint, en aquest protocol que amb tant afecte esteu desenvolupant i com sempre … caminem per aquí per al que necessiteu. Un regal compartir aquests espais, Endavant amb tot, ‘Endavant amb la coeducació !!

Equip Sinergies”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *