Edició digital dels treballs premiats del II Premi Narrativa Curta del Port de Tarragona

El curs 2014-2015 dues alumnes del nostre institut, Naget Ouled-Cheikh i Sònia Rodríguez —que actualment fan 4t i 2n respectivament—, van aconseguir ser finalistes en la segona edició del Premi de Narrativa Curta del Port de Tarragona amb les seves obres “Somni etern” i “La llegenda del vaixell fantasma”.

Ara ja podeu descarregar-vos el llibre digital on apareixen els seus treballs en diferents formats (Pdf, Epub i Mobi) a l’adreça següent:

1. jcolom

Enhorabona a Naget i Sònia! Gràcies també als alumnes i a Roser per ajudar a tenir actualitzada la nostra web.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *