Orientació Educativa

El Departament d’Orientació Educativa de l’Institut Roda de Berà consta de tres psicopedagogs/gues: Juancho Navarro (jnavar72@xtec.cat), Gemma Santa Bàrbara (gsantaba@xtec.cat) i Elisabeth Hurtado (ehurtado@xtec.cat), a càrrec de l’atenció a l’alumnat del centre. D’igual manera, té adscrit el SIEI (el Suport Intensiu a la Educació Inclusiva) i les seves tres professionals: Teresa Hugas, Sònia Salcedo i la coordinadora del servei, Eva García (egarc103@xtec.cat).

L’objectiu principal del departament és el de col·laborar amb el personal de l’institut per aconseguir l’èxit escolar de l’alumnat del centre, afavorint la seva inclusió, socialització i desenvolupament integral.

Més concretament, els/les professors/es d’orientació educativa se centren en:

1. L’atenció a l’alumnat: docència de certes assignatures, atenció individual als alumnes amb necessitats educatives especials, atenció a l’alumnat amb dificultats emocionals o de comportament i a les seves famílies;
  2. El suport al professorat: atenent les seves demandes d’avaluació i seguiment d’alumnes; i
  3. L’acció tutorial: amb activitats com l’orientació professional i laboral amb l’alumnat de 3r i 4t ESO.

Les vies de contacte amb el departament són diverses:

• A través del tutor/a de l’alumne que necessita atenció.
  • Per telèfon: 977657505.
  • Per correu electrònic: jnavar72@xtec.cat; gsantaba@xtec.cat; egarc103@xtec.cat (en cas de consultes sobre l’alumnat usuari de SIEI).
  • Presencialment: prèvia cita.

Roda de Berà, curs 2023-2024