Llengües estrangeres

Aquest curs 2023-2024, el  departament de llengües estrangeres el formem l’Aina Medina, la Núria Solé, l’Elisa Gordo, el Francisco Javier Monje i la Davinia Quijada.

El nostre departament ofereix l’ensenyament de la llengua anglesa com a crèdit comú a tots els cursos i la llengua alemanya com a optativa de 1r a 4rt.

Els nostres criteris d’avaluació són:

El 70% de la qualificació de la matèria correspondrà a l’avaluació de la comprensió lectora, l’expressió escrita i el bloc de la llengua mitjançant proves escrites, activitats i tasques que els alumnes hauran de realitzar durant cada trimestre tant a classe com a la plataforma Google Classroom.

El 20% de la qualificació avaluarà  la comunicació oral  mitjançant tasques i projectes.

El 10% restant de la qualificació de la matèria avaluarà els deures, l’elaboració i lliurament de les tasques encomanades i l’actitud de l’alumne/a cap a l’aprenentatge de la llengua .

En l’optativa d’alemany, els criteris també es basen en les competències orals i escrites. Es valorarà la participació de l’alumne/a a classe i la realització de les activitats a la plataforma Google Classroom.

*Aquests criteris poden ser lleument alterats segons les necessitats de la classe o de l’alumnat amb PIs.

Per a qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres:

Aina Medina (Tutora 2nA) ainamedina@insrdb.cat

Francisco Javier Monje (Tutor 3rC)   franmonje@insrdb.cat

Núria Solé nuriasole@insrdb.cat

Davinia Quijada (Cap de departament llengües estrangeres) daviniaquijada@insrdb.cat