Diagnosi

Per realitzar la diagnosi del centre hem utilitzat l’eina SELFIE. Aquesta eina reuneix les opinions de l’equip directiu, el professorat i l’alumnat i les compara proporcionant una imatge del centre respecte a la estratègia i la pràctica en l’ús de tecnologies digitals d’aprenentatge. L’eina SELFIE és una eina desenvolupada per la Comissió Europea amb un equip internacional d’experts.

Per altra banda, també hem emprat l’eina SELFIE for Teachers. Aquesta eina permet fer una enquesta per al professorat. D’aquesta manera el professorat va fer un exercici d’autoreflexió i ens va servir per veure el nivell que té el professorat del centre en l’àmbit digital.

Un cop fetes aquestes enquestes, vam poder analitzar els resultats i extreure conclusions, les quals queden reflectides en els objectius que ens hem definit per fer un millor ús de les TIC i afavorir l’aprenentatge de l’alumnat.