Llistat d’admesos preinscripció i matrícula per a Estudis Esportius (Cicle Final i Cicle Inicial)

Avui dia 17 de desembre publiquem el llistat provisional d’alumnes admesos en els Cicles Formatius d’Esports de Cicle Final de Salvament i Socorrisme, Busseig i Vela.

Podeu consultar el llistat aquí.

Us informem que tots els alumnes que heu fet la preinscripció, i compliu els requisits, esteu admesos i podreu fer la matrícula els propers dies 20 i 21 de desembre.

Trobareu tots els documents a l’apartat de preinscripció i matrícula de la nostra web.

_______________________________________________________________________________________________

El proper 13 de desembre iniciem un nou període de preinscripció i matrícula per als següents estudis esportius:

• Ensenyaments esportius Grau Mitjà Cicle Inicial (Salvament i socorrisme només per alumnes amb el títol de Tècnic Superior en Animació Socioesportiva, Animació Físico Esportiva -antic AFE- i Condicionament Físic)
  • Ensenyaments esportius Grau Mitjà Cicle Inicial (Vela)
  • Ensenyaments esportius Grau Mitjà Cicle Final (Salvament i socorrisme, Vela i Busseig)

Podeu trobar tota la informació a l’apartat preinscripció i matrícula de la nostra web.

Per qualsevol dubte o aclariment us podeu dirigir a la secretaria del centre ja sigui per telèfon 93 884 60 74 o per correu electrònic a8074847@xtec.cat

Us hi esperem!!