Inici Preinscripció curs 2024-2025 Estudis Esportius

Us informem que ja ha començat el procés de preinscripció per al curs 2024-2025.

Podeu presentar les vostres sol·licituds als ensenyaments següents:

Batxillerat esportiu de Salvament i Socorrisme. Trobareu tota la informació de preinscripció aquí.

Batxillerat esportiu de Vela. Trobareu tota la informació de preinscripció aquí.

Podeu fer la preinscripció per als Batxillerats Esportius fins al proper 3 de maig.

Cicle Inicial de Salvament i Socorrisme:

Setembre 2024 (grup per l’alumnat que ja té la prova específica d’accés o la realitzarà a la convocatòria de juny 2024) Trobareu tota la informació de preinscripció aquí.

Octubre 2024 (grup per l’alumnat que realitzarà la prova específica d’accés en la convocatòria de setembre 2024) Trobareu tota la informació de preinscripció aquí.

Cicle Inicial de Busseig. Trobareu tota la informació de preinscripció aquí.

Cicle Inicial de Vela. Trobareu tota la informació de preinscripció aquí.

Cicle Inicial de Piragüisme . Trobareu tota la informació de preinscripció aquí.

Cicle Formatiu de Grau Superior de Salvament i Socorrisme. Trobareu tota la informació de preinscripció aquí.

Cicle Formatiu de Grau Superior de Vela. Trobareu tota la informació de preinscripció aquí.

Podeu fer la preinscripció als Cicle Inicials de Salvament i Socorrisme, Busseig, Vela i Piragüisme fins al proper 30 de maig.

Des de la secretaria del centre estem disponibles per orientar-vos en tots els dubtes que us puguin sorgir. També tenim ordinadors disponibles per si voleu venir presencialment a fer els tràmits.

A continuació podreu veure el nostre horari d’atenció al públic.

Fes del mar la teva professió!!