L’equip de l’institut Vila-seca guanya la Copa Cangur

El 30 de gener del 2020 es va celebrar a l’institut dels Pallaresos la Copa Cangur 2020. El nostre equip estava format per alumnes de 2n i 3r d’ESO: Pablo Avilés, Silvia Faro, Joan Granado, Roser Guzmán, Judith López, Nur Ortega, Andrea Villar i Anas Yemlahi.Tots ells es van proclamar guanyadors del concurs, cosa que significa  que anirem a concursar a Montmeló per competir amb els equips guanyadors de les altres seus.

La Copa Cangur és un concurs preuniversitari de matemàtiques convocat per la Societat Catalana de Matemàtiques amb l’objectiu d’estimular i motivar l’interès per aquesta disciplina entre els més joves a partir de la resolució, mitjançant el raonament i l’enginy, de problemes matemàtics de forma col·lectiva.

Felicitem els alumnes i el coordinador Javier del Rio per l’èxit i per totes les hores de treball i il·lusió esmerçades. Són sis anys de participació on s’han obtingut bones classificacions, però aquesta és la primera vegada que ens hem proclamat campions absoluts.

Ara toca rematar la bona feina a la final de Montmeló. Teniu l’escalf de tot l’institut!

Mosquis. Redacció.