Què és l’AMPA i qui en forma part?

L’AMPA és una associació sense afany de lucre formada per mares i pares d’alumnes, i un espai que us ofereix a totes les famílies una oportunitat única per participar en la vida del centre educatiu i en l’educació que reben els nostres fills.

El suport de tots els pares i mares és fonamental perquè l’associació sigui més sòlida i participativa, per això us animem a que us en feu socis.

Avantatges de ser socis de l’AMPA.

Entre d’altres, a tots els alumnes socis se’ls regalarà l’agenda escolar, a més de tenir descomptes i/o gratuïtat en certes activitats extraescolars, i comprar llibres nous o llogar-los de segona mà (teniu tota la informació detallada al full informatiu que hi ha clicant en aquest enllaç).

Com us en podeu fer socis?

Aquelles famílies que vulguin ser sòcies de l’AMPA de l’Institut, hauran de fer un ingrés de 15,00 euros al compte ES60 2100 1326 0102 0003 2120. Aquest import és per família i any. Al concepte han de fer constar el nom i cognoms i el curs de l’/dels alumne/es. El resguard d’ingrés s’ha d’adjuntar al formulari que heu d’omplir i que trobareu a la pàgina que l’AMPA té dins de la web de l’Institut o al següent enllaç

Formulari inscripció soci AMPA

Com contactar amb l’AMPA?

A través del nostre correu electrònic ampainstitutvilaseca@gmail.com

Podeu fer-nos les consultes que necessiteu en aquest correu, i intentarem donar-vos resposta el més aviat possible.

Font d’ingressos

L’AMPA rep una subvenció anual de l’Ajuntament de Vila-seca i petites quotes anuals dels socis.

Informació sobre la compra de llibres pels socis de l’AMPA