El Treball de Recerca

El treball de recerca és un conjunt d’activitats estructurades i orientades a la investigació que realitza tot l’alumnat de batxillerat amb l’orientació i seguiment del professorat, per tal de consolidar la competència en recerca. Es pot emmarcar dins un àmbit disciplinari, o pot ser interdisciplinari o transversal. La dedicació horària de l’alumnat és de 70 hores aproximadament i, de forma habitual, es realitza entre finals del primer curs i inicis del segon curs del batxillerat.

Des de l’inici de la creació del Fòrum TRICS, el nostre institut participa activament en la presentació dels treballs de recerca del nostre alumnat. Així tenen l’oportunitat d’intercanviar experiències, presentar els seus treballs a d’altres alumnes i rebre l’oportunitat de rebre classes d’exposició oral. Es tracta d’una experiència molt motivadora promoguda des del Departament d’Ensenyament i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT).