Serveis digitals

LA WEB DE L’INSTITUT

Trobareu a la web del centre tota la informació pertinent al curs: la previsió d’activitats, els llibres, la informació dels departaments, les novetats i darreres notícies, les fotografies…

LA PLATAFORMA IEDUCA

Ieduca és un espai d’informació particular sobre el vostre fill/filla: retards, absències, deures… Hi podeu accedir també des de la web de l’Institut.

TOKAPP

TokApp és una aplicació mòvil de comunicació i pagaments. Facilitat la gestió de les sortides i altres activitats que tenen un cost per l’alumnat.

SMS O VIA TELEFÒNICA

Algunes notícies o missatges que no apareguin en la plataforma us arribaran via SMS, per tant, és important actualitzar sempre les dades del vostre telèfon mòbil. El professorat podrà parlar amb vosaltres personalment via telèfon.

XARXES SOCIALS

La informació per les famílies i l’alumnat també apareix a través del facebook de la nostra comunitat.