Convalidació Estada Empresa

Els i les alumnes que acreditin una experiència laboral igual o superior a 200 hores poden sol·licitar al director o directora del centre l’exempció de la matèria d’Estada a l’Empresa. La sol·licitud corresponent ha d’anar acompanyada d’una breu memòria, en la qual ha de constar el següent:

• Descripció de l’empresa.
  • Descripció de les tasques que hi ha desenvolupat l’alumne o alumna.
  • Còpia del contracte laboral.
  • Informe de la vida laboral emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Els i les alumnes han de lliurar la documentació abans del 31 d’octubre del curs escolar corresponent.

La direcció del centre ha de resoldre, a partir de la memòria presentada, si escau concedir l’exempció esmentada. En cap cas es pot considerar com a experiència laboral les tasques desenvolupades en règim de voluntariat.

Altres convalidacions a batxillerat