Us informem que a partir del dia 11 de novembre i fins al 4 de desembre, l’àmbit Matemàtic-Tecnològic posa en marxa un any més el concurs de fotografia Matecnogràfica.
Es presenta dins la setmana de la Ciència amb l’objectiu de fer veure a l’alumnat que les matemàtiques i la tecnologia formen part de la realitat que ens envolta.
Tanmateix, no és una activitat dirigida només als alumnes sinó que la participació està oberta als pares, professors i personal del PAS en la categoria lliure. (Podeu consultar les bases en arxiu adjunt).
Cada participant només podrà lliurar una única fotografia en format jpg i enviar-la a l’adreça concursfoto@iestona.net. Aquesta s’haurà d’entregar digitalment amb un TÍTOL QUE FACI REFERÈNCIA AL CONTINGUT MATEMÀTIC I/O TECNOLÒGIC DE L’OBRA, AMB GRÀCIA I ORIGINALITAT. (No s’acceptaran fotomuntatges).
Les votacions dels finalistes es duran a terme en directe al festival de Nadal del dia 20 de desembre, just abans de l’entrega de premis. L’Àmbit Matemàtic i Tecnològic farà una validació i selecció prèvia comprovant si les fotografies compleixen els criteris establerts i podrà declarar desert qualsevol premi si ho creu oportú.
Per a qualsevol consulta podeu enviar també un correu electrònic a: concursfoto@iestona.net
Comptem amb la vostra participació !!!


