Pissarra de l’Artista

Divendres passat els nostres alumnes de 4t d’ESO que fan l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica van instal·lar una pissarra a la plaça Major de Tona.

Una de les singularitats de “La pissarra de l’artista” és crear un espai de reflexió i trobada en el moment de pandèmia que estem vivint. És una pissarra de carrer participativa, que convida al visitant al joc de completar les frases “La vida serveix per” i “El que més desitjo és”. Aquestes frases, que han estat decisió de l’alumnat, podrien
generar respostes relacionades amb la situació que vivim i ser un termòmetre de la salut emocional comunitària. La pissarra podria ser un mirall de què és important com a individu i com a societat, un espai a l’abast de tothom per compartir inquietuds.

Gràcies a totes les persones que ens vau acompanyar i, en especial, a Fortià Coromina, Felip Molist, Josep M. Vilamala, Marc Solà i l’Ajuntament de Tona, que ens han ajudat a poder tirar el projecte endavant.