L’Institut de Tona segueix forma part del Programa experimental de suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres, que té l’objectiu d’impulsar i ajudar a l’alumnat per a les proves oficials de les EOI des dels centres de secundària amb el suport de l’EOI de referència, que en el nostre cas és l’EOI d’Osona.

Les escoles oficials d’idiomes gestionen i administren les proves per a l’obtenció de dos certificats oficials, el de B1 i el de B2 del marc europeu comú de referència per a les llengües. Des del Departament de Llengües Estrangeres de l’institut creiem que aquestes proves són una molt bona oportunitat per al nostre alumnat i per això us animem a inscriure-us-hi. Des del centre oferim suport als alumnes que es volen presentar oferint-los seguiment setmanal de l’evolució de l’expressió oral i escrita amb l’assessorament de l’auxiliar de conversa, també proporcionem material nivell B1 i B2 per tal de poder practicar aquest tipus de model d’examen tot i que cal tenir en compte que és necessari molt de treball a casa. Aquest pla s’ofereix als nostres alumnes a partir de 15 anys.