Xerrada dispositius digitals

Benvolgudes famílies,
Els nostres fills estan creixent en un món tecnològic on els dispositius són necessaris per viure i desenvolupar-se en la societat actual. Però a vegades no és fàcil acompanyar-los en aquest procés, i l’ús que en fem escapa del nostre control. Com podem regular el nostre ús i l’ús que en… Llegeix més»

Festa de Nadal

Com cada any, ja tenim aquí la programació de la festa de Nadal!
Tot i no poder celebrar-ho a la Canal tots junts, ho farem d’una manera diferent, amb seguretat i originalitat perquè tots els alumnes puguin gaudir de les actuacions que cada classe ha preparat… Llegeix més»

Camí de Santiago

Els alumnes de 2n d’ESO han fet una part del camí de Santiago, han sumat quilometres col·laborativament per arribar a aconseguir el seu objectiu que era arribar a Santiago de Compostela corrent.