Portes Obertes Batxillerat

El proper 10 d’ABRIL farem la Jornada de Portes Obertes de Batxillerat.
A partir de les 17.30 fins a les 19.00 es faran visites guiades al centre i a les 19.00h tindrà lloc la xerrada informativa.
Per a més informació cliqueu AQUÍ.

Intercanvi de llibres

L’Institut de Tona organitza un intercanvi de llibres per la Diada de Sant Jordi, dimarts 23 d’abril.
Si esteu interessats a participar-hi només heu de fer que…

1. Escollir un llibre (o més d’un) que tingueu a casa.
  2. Portar-lo a l’institut la setmana del 18 al 22 de… Llegeix més»

Viatge final d’etapa de 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO van realitzar el seu viatge de final d’etapa a Viena i Budapest. Van gaudir de noves experiències i van conèixer de primera mà aquestes dues ciutats.

Preinscripcions al PFI d’Auxiliar d’Activitats Forestals

El proper curs 2024-2025 la Mancomunitat La Plana ofereix per tercer any el Programa de Formació i Inserció (PFI) en la modalitat de Pla de Transició al Treball (PTT) d’Auxiliar d’activitats forestals. S’organitza conjuntament amb l’Institut de Tona i l’Associació Estella Montseny, i en col·laboració amb el Departament d’Educació… Llegeix més»

Iniciem un dels primers projectes Erasmus+

Dijous 29 de febrer vam començar un dels primers projectes Erasmus+ a l’Institut de Tona anomenat ACTI. Un projecte entre instituts de Croàcia, la República Txeca, Hongria i Espanya. Aquest projecte posa l’accent en l’aprenentatge basat en el moviment per augmentar l’aprenentatge, fomentar la positivitat… Llegeix més»

Cloenda del Projecte d’Aprenentatge i Servei

Últim dia del projecte d’Aprenentatge i Servei entre joves i majors de 60 anys de Tona. Una experiència intergeneracional que ha permès durant 4 setmanes una formació a mida en l’ús dels mòbils, tablets i portàtils.