Celebrem Sant Jordi

El dimarts 23 d’abril vam celebrar el Sant Jordi tots plegats a la Sala de La Canal amb actuacions, lliurament de premis i música. També vam poder gaudir de l’actuació de Santi Serratosa. Al mateix temps, els alumnes de 4t van estar venent roses al… Llegeix més»

Els alumnes de 1r de Batxillerat visiten el Palau Robert.

El divendres 19 d’abril, els alumnes de la matèria optativa Problemàtiques Socials de 1r de batxillerat van visitar tres exposicions ubicades en dos espais culturals a l’Eixample de Barcelona:

A l’espai públic del Palau Robert, l’exposició Dues pedres. Paisatges persistents ens conduïa a reconèixer la tasca de la pagesia en l’ordenació del… Llegeix més»

Estampacions per la batucada de St. Jordi

Els alumnes de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO han col.laborat en la realització d’una batucada per l’alumnat de 1r ESO (Música) dissenyant tota la indumentària i diversos logotips. Per portar-ho a terme han utilitzat la màquina de tall làser per fer les… Llegeix més»

Els alumnes de 1r d’ESO visiten Camadoca

Els alumnes de 1r d’ESO van fer una sortida molt especial a Santa Maria de Merlès. Van visitar Camadoca, un centre de recuperació d’animals que, o bé estan ferits o bé algú els ha portat allà com a animals exòtics que, malauradament, han alliberat a… Llegeix més»