Scratch Challenge

mSchools Scratch Challenge és una proposta didàctica modular centrada en el desenvolupament del pensament computacional a l’aula mitjançant l’aprenentatge del llenguatge de programació lliure Scratch. Permet desenvolupar l’ensenyament creant històries interactives, simulacions, jocs i animacions, així com a compartir les creacions online.

La iniciativa, dirigida a alumnes de Cicle Mitjà i Superior de Primària (3r, 4t, 5è i 6è) i Primer Cicle d’ESO (1r i 2n), té l’objectiu de promoure les competències digitals i desenvolupar el pensament creatiu i el treball col·laboratiu entre els més joves.

La proposta s’estructura en sis mòduls, que evolucionen seqüencialment en complexitat, formats cadascun per 12 sessions.

Aquest curs és una iniciativa