INICI DEL CURS 2019-20

El Cicle Superior d’Estilisme i Direcció de Perruqueria començarà el dimecres 18 de setembre a les 8:15 del matí. Després de la sessió de tutoria, es farà una visita a les instal·lacions i una reunió del grup amb l’equip directiu. A continuació, hi haurà classe segons l’horari habitual.

Us desitgem a tots un molt bon curs!

INFORMACIÓ SOBRE MATÈRIES ESPECÍFIQUES DE 3r d’ESO (CURS 19-20)

Les sol·licituds s’han d’entregar signades pels pares/mares o tutors legals dels alumnes a la biblioteca del centre el dia 5 de setembre de 10 a 11. El full de demanda es pot descarregar del web o recollir-lo a Consergeria a partir del dia 2 de setembre. A 1r d’ESO i 2n d’ESO tot l’alumnat farà la matèria específica de Projecte.

LLIBRES CURS 2019 – 2020

En el següent enllaç (actualitzat el 24/07/2019) trobareu les llistes dels llibres dels diferents cursos.

Setmana de la mobilitat sostenible

13 de setembre: formació sobre l’ús de la bicicleta i patinet a la ciutat per a tot l’alumnat d’ESO.
17 de setembre: intentarem venir al centre a peu.
18 de setembre: intentarem venir al centre amb patinet.
19 de setembre: intentarem venir al centre amb bicicleta.
Aquests tres darrers dies els carrers del voltant del centre estaran tallats als vehicles amb motor des de les 8.00 fins les 17.30.… Llegeix més»