SUSPENSIÓ INDEFINIDA DE LES CLASSES

D’acord amb la nova pròrroga de l’Estat d’alarma i seguint les instruccions del Departament d’Educació, el centre romandrà tancat a tots els efectes fins a nou avís.

Ara per ara, la prioritat continua sent mantenir el confinament de la població de la forma més efectiva possible. Si hi ha cap novetat, us informarem de seguida pel correu corporatiu i la llista de distribució de Whatsapp.

El concurs dels Premis Sant Jordi 2020 queda també ajornat indefinidament i queden sense validesa els terminis inicialment establerts.

Us agraïm molt la vostra comprensió i col·laboració. #quedatacasa

AJORNAMENT DE LA PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR I LA SELECTIVITAT

Segons el darrer comunicat del Departament d’Educació, amb data de 17 de març, s’ajorna el procés de preinscripció escolar de cara al curs 2020-21 fins que es pugui realitzar amb normalitat.

Així mateix, segons comunicat conjunt del Ministeri d’Educació i FP i del Ministeri d’Universitats d’aquesta mateixa data, s’ha decidit posposar la realització de les proves d’accés a la Universitat. Les dates concretes es coneixeran més endavant.

DESACTIVADA LA INSCRIPCIÓ A LES PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS

També s’han ajornat “sine die” les proves d’accés a cicles formatius de FP i han quedat suspesos els terminis administratius establerts, els quals indicaven que la inscripció i el pagament de les taxes s’havien de fer per via telemàtica del 16 al 26 març. Teniu tota la informació general en aquesta pàgina: Proves d’accés Grau Mitjà

Tornen els tallers EFEC

Dijous passat vam realitzar el tercer dels tallers d’educació financera amb l’alumnat de l’específica d’economia de 4t d’ESO.
En aquest taller sobre ‘Inversió intel·ligent i sostenible’, vam aprendre de la mà del Santi i l’Herme la diferència entre estalviar i invertir; vam conèixer el binomi ‘rendibilitat/risc’;… Llegeix més»