MATRÍCULA DE CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

La setmana del 19 al 23 de juliol de 2021 s’ha de fer la matrícula del cicle superior Estilisme i Direcció de Perruqueria. En els següents enllaços trobareu els documents necessaris per formalitzar la matrícula. L’imprès de matrícula i els drets d’imatge serveixen per als dos nivells. El document de mòduls és un per a cada nivell. Tot el material que es pugui necessitar es gestionarà al mes de setembre.

MATRÍCULA DE BATXILLERAT I CICLES DE FP: del 12 al 16 de juliol

Tot l’alumnat que farà batxillerat (1r o 2n) o cicles d’Imatge Personal ha de formalitzar la seva matrícula del 12 al 16 de juliol. Heu rebut al correu @institutroquetes.cat la documentació per tal de formalitzar la matrícula.

SOL·LICITUD DEL TÍTOL D’ESO: 12 de juliol de les 10:00 a les 11.00

Podeu passar per la secretaria del centre a recollir el resguard del títol d’ESO.

EXÀMENS EXTRAORDINARIS DE 1r de batxillerat: 2 i 3 de setembre

Les proves extraordinàries de 1r de batxillerat es faran els dies 2 i 3 de setembre d’acord amb el següent horari: Proves extraordinàries 1r BAT 2021

LLIBRES DE TEXT CURS 2021-2022

Us recordem que el proper dia 1 de juliol de 2021 en horari de 10:30 a 13:00 podeu retornar els llibres ecobook. L’entrada serà per la rampa d’accés al gimnàs.

Podeu consultar les llistes de llibres per al curs 2021-2022 en el següent enllaç.

Web: trastorns causats per la covid-19

Els i les alumnes de la matèria de Psicologia i sociologia de segon de Batxillerat del curs 2020-2021 de l’Institut Roquetes, durant el darrer trimestre del curs han realitzar un treball de recerca col·laboratiu relacionat amb la COVID-19 i els trastorns mentals que ha ocasionat… Llegeix més»