NOVES MESURES DE SALUT PÚBLICA (Resolució SLT /2700/20, de 29 d’octubre)

D’acord amb el recent Comunicat del Departament d’Educació, als estudis d’ESO es manté la plena presencialitat de l’alumnat i es continua aplicant sense modificacions rellevants el pla d’organització de centre vigent fins ara.

Tanmateix, pel que fa als estudis postobligatoris (batxillerat i FP), des del dia 9 de novembre s’ha fet una reducció d’un 20% de la presencialitat i la mobiliitat de l’alumnat, posant en pràctica un model d’ensenyament híbrid que conjuga l’ensenyament presencial i l’ensenyament telemàtic. La previsió és que aquesta mesura estigui vigent fins l’acabament del primer trimestre.

ORGANITZACIÓ Curs 20-21

El Pla d’Organització del curs 20-21 amb mesures COVID-19, aprovat pel Consell Escolar el 7 de setembre de 2020, es pot consultar aquí: Pla-Organitzacio-2020-21-INSRoquetes

També són d’interès per a les famílies i l’alumnat els següents documents: