PORTES OBERTES ENSENYAMENTS POSTOBLIGATORIS: 3 i 4 de maig de 2021

Teniu tota la informació general en aquesta presentació dels estudis postobligatoris.

La sol·licitud per triar les matèries de 1r de batxillerat és aquesta: Full de tria de 1r de Batxillerat 2021

L’alumnat del centre que fa actualment 4t d’ESO i vol continuar fent batxillerat aquí, no cal que faci preinscripció oficial. En canvi, l’alumnat que vol fer un cicle mitjà de FP o cursar batxillerat en un altre centre, sí que ha de fer la preinscripció. Les pàgines d’accés i tràmit són aquestes:

PROCÉS TELEMÀTIC: Recordeu que el procés de preinscripció per al curs 21-22 serà totalment telemàtic de l’11 al 17 de maig de 2021. És imprescindible disposar d’un número de telèfon mòbil en actiu i una adreça de correu electrònic. El codi de centre és 43008420.

VISITA PRESENCIAL: Els alumnes nous al centre que voleu cursar Cicles Formatius o Batxillerat  amb nosaltres podreu visitar-nos el dimecres 5 de maig a la tarda. Haureu de sol·licitar cita prèvia a partir del dia 4 de maig, trucant al telèfon 977.50.28.33, donant el nom de tots els assistents. La visita es farà complint totes les mesures d’higiene i seguretat i en grups d’un màxim de 10 persones.

ORGANITZACIÓ Curs 20-21

El Pla d’Organització del curs 20-21 amb mesures COVID-19, aprovat pel Consell Escolar el 7 de setembre de 2020, es pot consultar aquí: Pla-Organitzacio-2020-21-INSRoquetes

També són d’interès per a les famílies i l’alumnat els següents documents: