REUNIONS FAMÍLIES (ALUMNAT d’ESO i Batxillerat): 30 de setembre

El proper dijous 30 de setembre hi haurà la reunió informativa d’inici de curs per a les famílies d’alumnes d’ESO i batxillerat amb els tutors o tutores de cada grup. Teniu la informació especificada al següent document: Carta FAMILIES reunió setembre 2021

En aquesta ocasió, la reunió serà presencial, però per tal de respectar les instruccions del Departament de Salut, el número d’assistents serà reduït. Per això farem dos torns de reunions per a cada classe. Rebreu al vostre correu electrònic una carta de convocatòria personalitzada amb la informació precisa sobre si us correspon el torn 1 (7 de la tarda) o el torn 2 (8 de la tarda).

ESO i BATXILLERAT (excepte 2n ESO E) [1] TORN 1: 19.00 hores Primera meitat de la llista de classe
TORN 2: 20.00 hores Segona meitat de la llista de classe

És necessari que compliu les següents indicacions:

1. L’assistència estarà limitada a un membre de la família per alumne/a.
  2. L’accés al centre NO es farà per la porta principal, sinó que haureu d’entrar al pati per una de les portes laterals (la del gimnàs o la del carrer Pare Romanyà).
  3. Un cop dins al pati, l’ús de mascareta i la distància personal són obligatoris.
  4. Heu de romandre al sector del pati corresponent al curs del vostre fill/a. Des d’allí, acompanyats pel tutor o tutora, accedireu a les aules.

[1] La convocatòria de 2n E, així com la dels grups de FP es farà la setmana del 4 al 10 d’octubre.

ORGANITZACIÓ Curs 21-22

D’acord amb les noves mesures COVID-19 publicades pel Departament d’Educació (Pla d’actuació per al curs 2021-2022), hem redactat un nou Pla organitzacio_2021_22_NOVETATS_Revisat que està pendent d’aprovació pel Consell Escolar i és, en essència, molt semblant al Pla d’obertura 20-21.

Documents interessants per a les famílies i l’alumnat:

LLIBRES DE TEXT CURS 21-2022

Podeu consultar les llistes de llibres per al curs 2021-2022 en el següent enllaç.