NOTA INFORMATIVA

Benvolguts, Benvolgudes,

Com de ben segur heu degut escoltar o llegir en els mitjans de comunicació, la nova aplicació informàtica que gestiona les qualificacions i l’emissió d’informes dels alumnes dels centres educatius públics de Catalunya (ESFERA) està generant molts problemes al professorat i als equips directius del país. Per això, ens hem vist obligats a posposar el lliurament dels butlletins de notes.

L’equip directiu i el professorat de l’Institut hem fet mans i mànigues per complir amb el calendari previst inicialment, però tot i posar-hi moltes hores extra i molta paciència, ens resulta tècnicament impossible tenir-ho tot preparat i tancat a dia 26 de juny.

Per tant, els comuniquem que els butlletins de qualificacions de l’alumnat d’ESO i Batxillerat (primer i segon) es lliuraran el dijous 27 de juny a les 12 hores.

Us agraïm la vostra comprensió.

El Director,

Manel Reverté

MATRÍCULA ALUMNAT NOU d’ESO: del 20 al 26 de juny

Us recordem que el proper dia 20 de juny s’obre el període de matrícula per l’alumnat nou d’ESO i que romandrà obert fins el dia 26 de juny, en horari de 8.30 h a 14.00 h. Tota la documentació necessària s’ha lliurat a les escoles per tal que us la facin arribar.  En qualsevol cas, teniu tota la informació en els documents adjunts: Carta pares alumnes 1 ESO 2019-20  / 1r ESO 19-20 pagament BBVA / Full alta socis AMPA 2019-2020-1 / Autorització Roquetes protecció dades19-20