FRASE DE LA SETMANA

Conèixer els altres és saviesa. Conèixer-se a un mateix és il·luminació.” – Lao-Tse.

SORTIDA FINAL ETAPA: VIATGE A ITÀLIA

El proper dimarts dia 19 de febrer a les 19:00h de la tarde a la sala d’actes del centre hi haurà una reunió de pares dels alumnes que van al viatge de 4t d’ESO.

REUNIÓ PARES ALUMNAT DE 2n BATXILLERAT

Dia: 25 de febrer de 2019  Hora: 19.30h  Lloc: INS Roquetes. Sala d’actes

La prematrícula per a la prova d’avaluació de batxillerat per a l’accés a la universitat (PAU) a la convocatòria de juny 2019 s’ha de formalitzar del 26 de febrer al 14 de març. I els mateixos dies els alumnes interessats en el Grau d’Educació Infantil i Educació Primària també han de formalitzar la matrícula de les PAP. La prova es realitzarà el 27 d’abril de 2019.

Aquest tràmit es fa per Internet a https://accesnet.gencat.cat

Oli de palma? No, gràcies!

Afortunadament, tenim un alumnat que cada dia està més conscienciat amb el respecte pel medi ambient. Aquesta vegada ens ho demostra l’Iris Guerrero, de 1r B, en aquesta animació feta amb l’Scratch, que ens fa reflexionar sobre el greu impacte que està tenint el conreu massiu de la palmera amb la que se’n obté l’oli de palma.… Llegeix més»