El centre romandrà tancat fins el proper 1 de setembre. El dilluns 14 tornarem a les aules amb l’alumnat d’ESO, batxillerat i FP (Grau Mitjà i FPB), i el dilluns 21 amb el cicle de Grau Superior. Els primers dies de setembre us informarem de com es farà la represa de l’activitat lectiva presencial.

Mentrestant, gaudiu del que resta de vacances.

EXÀMENS de SETEMBRE (1r de batxillerat)

Al pdf adjunt trobareu el calendari de les proves extraordinàries dels dies 1 i 2 de setembre: Proves 1r BAT 2020

REUNIÓ amb les FAMÍLIES DELS ALUMNES de 1r d’ESO

Durant la primera setmana del mes de setembre us convocarem a una reunió informativa en què us explicarem el Pla d’organtizació del centre i altres temes relatius a l’inici del curs.

Cicles superiors d’FP 2020/2021

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició, ordenada de manera definitiva a 23/07/2020. Cliqueu aquí.

Cicles mitjans d’FP 2020/2021

Alumnes assignats al centre. Consulteu la llista. Consulteu la llista d’espera a 30/07/2020

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem definitiu, una vegada resoltes les reclamacions a 15/07/2020. Cliqueu aquí.

Publicació de la llista de sol·licituds de cicles formatius que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició, amb el barem provisional a 09/07/2020. Cliqueu aquí.

Llibres de text d’ESO, batxillerat i Cicles

Trobareu les diferents llistes de llibres de cada curs d’ESO, batxillerat i cicles al següent enllaç.