FRASE DE LA SETMANA

No seria un gran univers si no fos la llar de les persones que estimes.” – Stephen Hawking.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019-2020. JORNADES DE PORTES OBERTES

Del 29 de març al 9 d’abril són les dates de preinscripció per als alumnes que començaran l’ensenyament secundari obligatori, ESO.

Per tal de poder explicar-vos el procés i ensenyar-vos el centre us convoquem a les jornades de portes obertes que farem els propers dies 25 i 26 de març amb el següent horari:

• El dia 25 de març, a les 19,00h de la tarde, farem la reunió per als pares dels alumnes que fan 6è de primària al col·legi Mestre Marcel·lí Domingo. Els vostres fills hauran visitat el centre per la tarde per la qual cosa no cal que vinguin a la reunió.
  • El dia 26 de març, a les 19,00h de la tarde, farem la reunió per als pares dels alumnes de la resta d’escoles adscrites al centre. En acabar us convidem a fer una visita pel centre.

Enllaços preinscripció