REUNIÓ INFORMATIVA SOBRE LES PAU

El proper 18 de febrer de 2020 s’inicia el procés de prematrícula per a les PAU (Proves d’Accés a la Universitat). Per això convoquem a totes les famílies de l’alumnat de 2n de batxillerat a una reunió informativa que tindrà lloc el mateix dimarts 18 de febrer a les 19:30 hores.

Lloc: Sala d’Actes del centre.

Ordre del dia: Dates i procediment de Prematrícula i matrícula de les PAU, Estructura de la prova, Dates dels exàmens, Notes d’accés, Torn obert de paraules.

Document de referència: Guia_Prematrícula_PAU_2020_estudiant_2n_batxillerat

Recordeu que tots els tràmits s’hauran de fer a https://accesuniversitat.gencat.cat

AJUTS INDIVIDUALS DE DESPLAÇAMENT

Us informem que el Ple del Consell Comarcal del Baix Ebre, en la sessió de data 29 de novembre de 2019, va aprovar les bases que han de regir la concessió d’ajuts individuals de desplaçament (AID) per a alumnes d’ensenyament obligatori a la comarca del Baix Ebre, per al curs 2019-2020.

Les sol·licituds dels ajuts estaran disponibles a la web del Consell Comarcal del Baix Ebre (www.baixebre.cat) a partir del dia 1 de febrer de 2020 i es podran presentar al Registre General del Consell Comarcal o mitjançant la seu electrònica durant el període del 3 al 28 de febrer de 2020.

Per qualsevol aclariment poden posar-se en contacte amb el Departament d’Ensenyament, al telèfon 977 445 308 o a l’adreça de correu electrònic ensenyament@baixebre.cat.

Celebració del Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust.

Durant el mes de gener a l’institut Roquetes l’alumnat ha realitzat diferents activitats relacionades amb el Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust que recorda l’alliberament del camp d’extermini d’Auschwitz-Birkenau per les tropes russes.
El Pla Lector de la setmana del 27 al 31 de… Llegeix més»

Tornen els tallers EFEC

Dijous passat vam realitzar el tercer dels tallers d’educació financera amb l’alumnat de l’específica d’economia de 4t d’ESO.
En aquest taller sobre ‘Inversió intel·ligent i sostenible’, vam aprendre de la mà del Santi i l’Herme la diferència entre estalviar i invertir; vam conèixer el binomi ‘rendibilitat/risc’;… Llegeix més»