Segell Europeu de Qualitat al projecte “Do You Care What You Wear?”

Volem compartir amb tota la comunitat educativa de l’Institut Roquetes la nostra alegria. Hem estat guardonades i guardonats amb el Segell Europeu de Qualitat pel treball en el projecte eTwinning “Do You Care What You Wear?” realitzat a la matèria d’anglès (nivell: 1r de batxillerat).

Això significa que el treball i la col·laboració de l’alumnat i docents participants han complert els criteris del Marc del Segell de Qualitat i han rebut una puntuació molt alta. El projecte “Do You Care What You Wear?” dut a terme per l’alumnat de la matèria d’anglès de primer de Batxillerat A i B (curs 21-22) es va centrar en el consum responsable de moda, evitar la fast-fashion i també reutilitzar, tot reflexionant sobre la petjada per al medi ambient que això suposa. Com a reconeixement de l’excel·lència del projecte, aquest apareixerà a un àrea especial de la Plataforma Europea d’Educació Escolar.

Gràcies per llegir-nos!