Núria Martí rep una menció pel seu treball de recerca

El treball de recerca Venus com a estereotip de la feminitat de l’ex-alumna del centre Núria Martí Capera ha rebut una menció al XLII Premi Arnau de Vilanova.

El treball consisteix en l’anàlisi de dues obres pictòriques d’èpoques diferents que representen el naixement de la deessa Venus (la de Botticelli i la de Bouguereau) icona de la feminitat, amb la intenció de fer-ne una reflexió crítica vers els estereotips que hi ha al darrere, a partir de les argumentacions filosòfiques de diferents autores contrastant-les amb el pensament d’altres filòsofs clàssics.

Una de les pràctiques va ser realitzar unes activitats a l’Escola Mestre Marcel·lí Domingo de Roquetes, amb alumnat de cinquè de primària per palesar la persistència dels estereotips de gènere.

Us compartim unes imatges de la presentació del seu treball de recerca.