HP CodeWars 2024

El passat 2 de març, el grup de programació de 1r de Bat i un parell d’alumnes de segon de Bat van acudir a la HP CodeWars, un concurs dut a terme a la fàbrica de HP localitzada a Sant Cugat del Vallès. La finalitat d’aquesta competició és, amb grups cooperatius de 3 alumnes, aconseguir el màxim nombre de punts en 3 hores codificant problemes, escrits en ingles, proposats pel jurat. Com més elevada era la dificultat, més alta era la quantitat de punts que rebies si solucionaves correctament el problema.

El equip guanyador, tenia per premi un fantastic viatge a la ciutat de Houston, on participarien a un altre concurs de talla mundial.

A continuacio hos deixem un enllaç on podeu veure un exemplar de problemes. 2022.pdf (hp.com)

En acabar el concurs, es va celebrar un dinar col·lectiu juntament amb temps lliure per fer esports i un Kahoot on 3 dels alumnes del nostre centre van guanyar un altaveu, però també es podia guanyar ordinadors i impressores de la marca HP. Finalment, es va fer una visita guiada per la fàbrica, on vam poder observar diferents tipus d’impressores i impressions. A part, el guia els va oferir la gran oportunitat de poder interactuar amb els elements impresos com, per exemple, un casc, un seient de bicicleta, una bateria…

S’hi van presentar 116 equips. Els tres equips de Roquetes van quedar a les posicions 54, 55 i 59 amb 23, 22 i 21 punts respectivament.

Per sort, els alumnes participants han quedat molt satisfets amb aquesta activitat, tot i que els participants de l’any passat els havien promès una millor qualitat de menjar i activitats al nou alumnat . Tots els alumnes van dir que repetirien l’experiència l’any que ve, la recomanen a tots els fans de la programació.

Aqui teniu el video de la HP CodeWars 2024 en Vimeo