🌹 Realització de les proves del concurs St. Jordi 🌹

Aquesta setmana s’estan realitzant les proves del concurs de Sant Jordi com cada curs acadèmic. Tanmateix, en aquesta ocasió, com a novetat, les noves tecnologies ens han portat a reinventar el concurs i les proves d’aquest. L’alumnat que s’ha presentat voluntari ha creat obres tan en poesia com en narrativa curta a partir d’objectes que els han inspirat en el seu procés creatiu. Als exercicis de narrativa curta en anglès i francès, com es mostra a la fotografia, l’alumnat ha hagut de continuar la història a partir d’una frase en anglès o francès.

Bona feina i recordeu que demà continuen les proves:

Convocatòria per a tots els cursos: dijous 11 en assaig a les 10.00 h a la biblioteca.

Els concursos de fotofilosofia, de booktrailer, de fotografia patrimonial de les TTEE i de disseny de la portada i contraportada de l’agenda escolar de l’institut per al curs 2024-2025 es convoquen per a tot l’alumnat de l’institut.

Més informació sobre les proves i les bases del concurs:

ARTICLE WEB PREMIS SANT JORDI