Gota a gota, l’aigua s’esgota

El dia 22 de març és el Dia Mundial de l’Aigua. A l’Institut Roquetes el vam celebrar el dimarts 19 de març, conjuntament amb dotze escoles verdes més de Terres de l’Ebre. Vam penjar a un lateral del riu el lema que va sortir de la classe de 2n D del nostre centre: Gota a gota, l’aigua s’esgota.

Aquest lema va ser el mes votat de tots els que es van proposar a totes les escoles verdes de Terres de l’Ebre i s’ha penjat simultàniament a vuit llocs de les nostres comarques:  Amposta, al pont de vianants de l’avinguda de Santa Bàrbara; Deltebre, al passeig fluvial; L’Ametlla, a l’institut; La Ràpita, al Museu del Mar; La Sènia, a l’escola; Ulldecona, a la tanca entre l’escola i l’institut; Xerta, a un pont del canal i Tortosa al passeig fluvial de l’Ebre.

El nostre institut va ser un dels tretze centres que va col·laborar en confeccionar les lletres que vam penjar a Tortosa. Aquí podeu veure unes fotografies de l’acte  del dimarts 19 de març. Hi van anar un centenar d’alumnes d’Infantil, Primària, ESO i Cicles, 26 docents i també representants de la Plataforma en Defensa de l’Ebre. Aquests últims van llegir un manifest sobre l’aigua. També vam poder gaudir de la música de la cantautora Montse Castellà, que va amenitzar-nos el matí amb la seva música.

Els representants del nostre institut van ser, com no podia ser d’altra manera, deu alumnes voluntaris del Comitè Verd de la classe de 2n D, la que havia  elaborat el lema guanyador. Els podreu veure en algunes de les fotografies.

Si voleu més informació, podeu utilitzar el hashtag #escolesperlebre. Us deixem un enllaç del reportatge emès pel canal 21, sortim al minut 15:40. https://www.canal21ebre.com/2024/03/19/linformatiu-19-03-2024/