E-Twinning “Lo confieso: ¡no puedo vivir sin ti!”

L’alumnat de l’optativa de Filosofia de 4t d’ESO ha iniciat la col·laboració amb el projecte e-TwinningLo confieso: ¡no puedo vivir sin ti!“, es tracta d’un treball col·laboratiu amb alumnes de centres d’arreu d’Europa.

Els principals objectius són:

1. Millorar les competències lingüístiques d’expressió i comunicació oral i escrita en llengua castellana.
  2. Promoure la participació activa dels estudiants i l’autonomia en l’aprenentatge i utilització de les noves tecnologies i eines informàtiques per a la recerca d’informació i producció de textos.
  3. Reflexionar sobre diferents tipus d’addiccions, els seus efectes i incidències a la vida personal i social de les persones.
  4. Desenvolupar la creativitat i el pensament crític.
  5. Augmentar la motivació vers l’aprenentatge gràcies al contacte amb nois i noies d’altres centres d’arreu d’Europa.

Ja hem començat a fer les activitats inicials seguint la planificació del projecte.