Guia Prematrícula PAU 2021

La prematrícula per a les PAU (Proves d’Avaluació del batxillerat per a l’accés a la Universitat) a la convocatòria de juny 2021 s’ha de formalitzar del 16 de febrer a l’1 de març.

Els mateixos dies els alumnes interessats en el Grau d’Educació Infantil i Educació Primària també han de formalitzar la matrícula de la PAP (Prova d’Aptitud Personal). Aquesta última es realitzarà el 10 d’abril de 2021, dissabte.

Tots aquests tràmits es fan per Internet a https://accesuniversitat.gencat.cat

Aquí podeu consultar la Guia informativa prematrícula PAU 2021, amb tot el procediment que s’ha de seguir per formalitzar la prematrícula: Guia_informativa_prematricula_PAU2021_alumnes_2n-_batxillerat

També podeu consultar la presentació informativa del nostre centre utilitzada durant la reunió del dia 15 de febrer:

PRESENTACIÓ PAU Roquetes 2021 (versió provisional)

Més informació: PAU. Canal Universitats