“Do you care what you wear?” etwinning project 1r BATXILLERAT

La cinquena reunió en línia  de professores del projecte etwinning “Do you care what you wear?” va tenir lloc el 3 de maig de 2022.

Entre els diferents aspectes que vam tractar vam comentar els pocs passos i activitats que s’havien d’acabar i, a més, vam extreure les conclusions del nostre projecte. De la mateixa manera, vam establir la data límit per al producte final col·laboratiu, els vídeos dels nostres alumnes sobre alguna icona de la moda!

El nostre alumnat està acabant la seva part del projecte i abans d’acabar el curs farem el feedback de les seves impressions. Fins ara, molt bones!