Tast amb maridatge Damm

Aquest divendres, a l’Escola d’Hostaleria del Coll i Rodés, hem celebrat la 8a edició del tast amb maridatge d’Estrella Damm.

Yan Maia, beer sommelier d’Estrella Damm Catalunya, juntament amb l’equip de cuina de la nostra escola han presentat la cervesa Malquerida amb un cebiche de corball amb crema de blat de moro; la cervesa Rosa Blanca, amb coca d’escalivada i anxova; la Inèdit, amb escabetx de pollastre a la taronja; la Complot IPA, amb mandonguilla de mar i muntanya amb pèsols; l’Estrella, amb bunyol de bacallà amb confitura de tomata; i, per acabar, la Bock Damm, amb brownie d’avellana i festucs.

Un any més, aquest esdeveniment ha estat tot un èxit.

Equip d’ensenyaments professionals.