Proves CB 4t d’ESO

Tot l’alumnat de 4t d’ESO realitzarà les proves de competències els dies 13 i 14 de febrer. Aquestes avaluacions afecten les àrees de català, matemàtiques, castellà, anglès i l’àmbit cientificotècnic. És important que l’alumnat es concentri bé en les proves perquè el resultat sigui ajustat a la realitat i puguem conèixer quin és el nivell global del centre, quin és el nivell de cada alumne i en què podem millorar.

Per si algú vol acabar-se de situar us facilitem les proves de l’any passat amb el solucionari i l’enllaç al web de la Generalitat on hi ha les proves anteriors penjades.

Marta López.

Enllaç al web d’Ensenyament amb les proves: