Els nostres cicles, amb la cuina del peix de l’art

Avui, al restaurant Studio 66 (on, per cert, les postres van a càrrec de José Ortiz, mag de la pastisseria i exalumne del nostre institut) s’ha dut a terme la presentació de les XVI Jornades Gastronòmiques de la Cuina del Peix de l’Art, unes jornades que faran del peix i del marisc els autèntics protagonistes de la restauració al nostre poble durant tot el mes d’octubre. Els menús d’aquestes jornades es reparteixen entre l’esperit culinari de la tradició lloretenca i el desig d’innovació dels nostres restauradors.

Els nostres alumnes i professors dels CFGM de cuina i gastronomia, de serveis en restauració i de pastisseria, forn i confiteria participen d’aquesta campanya gastronòmica com a convidats “especials”. Us convidem a gaudir dels menús elaborats i servits per ells. El primer, a partir de dimecres 3 d’octubre, el podeu conèixer aquí.