Inauguració de l’Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar

Ahir va quedar oficialment inaugurada la nova Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar on fan les seves pràctiques els nostres alumnes dels diferents cicles formatius: CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics; CFGM de Cuina i Gastronomia; CFGM de Serveis de Restauració i CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria.

La placa commemorativa va ser descoberta a tres mans per l’alcalde de Lloret de Mar, Jaume Dulsat; el regidor d’Educació, Albert Ferrández; i el director dels Serveis Territorials d’Educació a Girona, Adam Manyé.

A més de la nostra directora, Luisa Peralta, i de la inspectora d’Educació Maria Queldra, a l’acte van assistir diverses autoritats municipals i personalitats destacades de l’àmbit docent i del sector empresarial turístic. Tots els assistents van poder fer una visita guiada pels 1.000 m² d’instal·lacions de l’escola, ubicada a l’hotel BPM.

Podeu complementar aquesta notícia amb la nota de premsa de l’Ajuntament de Lloret de Mar, així com amb l’àmplia cobertura informativa que hi han dedicat tant Nova Ràdio Lloret (a qui pertanyen deu de les més de setanta fotos del carrusel d’aquesta entrada) com Lloret Gaceta.