Dolç Nadal

D’entre l’allau d’adjectius que poden descriure els dies de Nadal, n’hi ha un que de segur la majoria de gent faria seu: dolç. El Nadal és dolç en tots els sentits, figuradament i literal.

Enguany, les mesures de prevenció davant la pandèmia ens han robat bona part de l’escalf que posem en les abraçades i els petons que fem als nostres éssers estimats, però no s’han endut absolutament res de la dolçor amb la qual els hem desitjat bones festes, perquè és la dolçor amb la qual els duem als nostres cors.

Avui és vigília de Reis i serem molts qui comprarem el tradicional tortell o qualsevol de les seves variants potser no tan tradicionals. En qualsevol cas, serà un bon moment per recordar els que van elaborar els alumnes del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria, i que van servir d’obsequi als treballadors del Coll i Rodés, de part de la directiva.