CB 4t d’ESO 2022

Tot l’alumnat de 4t d’ESO ha realitzat les proves de competències bàsiques durant aquest dimecres i dijous 2 i 3 de març. Aquestes avaluacions afecten les àrees de català, castellà, anglès, matemàtiques i l’àmbit cientificotecnològic.

La logística d’aquests dos dies és força complexa: horaris diferents pels alumnes, zones aïllades per afavorir la concentració, guàrdies de professorat… Però, finalment, amb els resultats obtinguts, podrem conèixer quin és el nivell global del nostre institut, quin és el nivell de cada alumne i en què podem millorar.