Arbre de geosferes

Durant el primer trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO va estudiar la geosfera. Com a part pràctica per millorar el nostre coneixement sobre aquesta i les seves capes es van realitzar maquetes. Va ser un treball en grup, amb aprofitament de material reciclat que l’alumnat tenia per casa, un criteri que entrava dintre de l’avaluació. Van sortir maquetes espectaculars i l’alumnat va valorar molt positivament aquesta forma d’estudiar la geosfera.

Després d’aquest resultat, tan positiu, el Departament de Ciències va decidir realitzar l’arbre de Nadal amb els diferents treballs entregats. I quina bona decisió, perquè ha quedat xulíssim!!

María Torrente.