Consell de delegats i delegades

Ahir, dijous, es va celebrar al nostre centre un consell de delegats i delegades. Com ja sabeu cada grup classe té un delegat o delegada que actua com a representant del grup. Aquestes persones es reuneixen periòdicament en el consell de delegats, l’òrgan que facilita la comunicació entre l’alumnat i els òrgans de govern de l’institut i canalitza la participació de l’alumnat en la vida del centre. A més a més dels delegats i delegades del grup-classe, també en formen part els representants dels alumnes en el consell escolar.

En els consells de delegats es poden exposar les inquietuds de l’alumnat i així, participant de forma activa, crear un clima integrador i col·laboratiu en el funcionament del centre.

El consell es reuneix de forma periòdica convocat d’ofici o de forma extraordinària quan la majoria dels delegats i delegades així ho sol·licitin.