Reconeixement per part del professorat

L’Oriol Boladeras, alumne de 1r de Batxillerat, va ser l’encarregat de gravar el vídeo que es va presentar el dia de lliurament de premis de la Fundació Víctor Grífols, en què el projecte Planeta B del nostre centre va resultar guanyador.

L’Oriol va estar escollit entre tot l’alumnat de l’institut per la seva vàlua en la creació i gravació de vídeos.

Avui, el grup de professors i professores que va impulsar el projecte ha volgut agrair-li la seva implicació i la seva professionalitat. Sabedors dels seus gustos per els jocs de rol, li han volgut regalar un joc d’aquesta mena… i com no, amb una temàtica sobre medi ambient!!!!

Moltíssimes gràcies per les hores dedicades a gravar i editar el nostre vídeo, Oriol!