Planeta B, un projecte premiat

El passat divendres dia 7 de febrer, l’equip impulsor del projecte de centre Planeta B (Diana Méntrida, Dani Perals, Juanma Sánchez i Vicky Santolaria), acompanyats per membres del professorat, del PAS i de l’equip directiu, van assistir a l’entrega de premis de la Fundació Víctor Grífols i Lucas. En l’edició del 2020 dels Premis Ètica i Ciència, d’àmbit estatal, el nostre institut ha rebut el primer premi pel projecte Planeta B. La dotació econòmica rebuda, un total de 5000€, es destinarà a millores en el Rafael Casanova en l’àmbit mediambiental. En el moment de la recollida del premi es va projectar el vídeo que podeu veure al final d’aquest post i que presenta Planeta B amb un toc d’humor, la gravació del qual va ser possible gràcies a un alumne de 1r de Batxillerat, l’Oriol Boladeras (tres hurres per ell i per aquest treball tan ben fet!).

A més a més de contribuir als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), l’equip que va idear Planeta B volia impulsar el treball interdisciplinar al centre i van ser prou tossuts per no rendir-se i acabar sumant més docents al projecte.

És un orgull per nosaltres que als diaris d’arreu del país parlin del nostre institut i del nostre projecte. Com per no estar-ho! Llegiu sinó aquestes notícies publicades als diaris Ara, Viure Sant Boi, Sant Boi Diari, La Vanguardia i al Diari de l’Educació.

Des d’aquí volem felicitar pel seu esforç a tot el professorat i alumnat implicat en aquesta aventura que no ha fet més que començar!