Presentació del projecte Global Scholars d’enguany

Dilluns 8 d’octubre vàrem celebrar les reunions d’inici de curs amb les famílies. Les de 2n de l’ESO van ser convocades abans a la sala d’actes per a una reunió conjunta sobre el projecte Global Scholars. La directora del centre, Ariadna Daura, els donà la benvinguda i presentà les professores encarregades del projecte, Cristina Armario (per als grups 24,25,26 i 27) i Mireia Xortó (per als grups 21, 22 i 23). Aquestes varen explicar les singularitats d’aquest projecte transversal.

Enguany l’alumnat de 2n de l’ESO comparteix “aula” amb companys i companyes de Tokyo, Nova York, Miami, Varsòvia, Volgograd, Jakarta, Taipei… Vaja, de punta a punta del planeta! Tots plegats, en llengua anglesa, descobrirem un currículum sobre l’aigua (World of water) que ens permetrà passar del pensament global a l’acció global. A l’institut estem molt contents de poder treballar en aquest projecte; un luxe, no només pel seu èxit i bons resultats entre l’alumnat, sinó perquè tenim la sort de ser un dels quatre centres del Baix Llobregat en poder participar. Si no vàreu poder venir a la reunió o si voleu tornar a veure la presentació, aquí la teniu: