Minigira del Cor Jove

Per acomiadar el trimestre ahir, 20 de desembre, el Cor Jove de l’Institut Rafael Casanova va cantar a l’escola Molí Nou de la Ciutat Cooperativa. També van visitar Ràdio Sant Boi i van participar-hi en el programa Dies de ràdio. Tot plegat va ser una experiència fantàstica!!! Voleu saber quines tres cançons van cantar? Dons escolteu el programa Dies de ràdio d’ahir (el cor concretament apareix a 01:11:28).

Des del Cor Jove aprofitem per desitjar-vos unes bones Festes i un any ple de música i de cançons!!!!!