Dia internacional de les dones

El 8 de març es va celebrar el Dia internacional de les dones. Enguany va caure en diumenge, però tot i així al llarg de la setmana a l’institut es van er activitats per tractar el tema de la igualtat entre homes i dones, conèixer la vida de dones importants a la història de la Humanitat, etc. Així, per exemple, a la matèria de llengua castellana l’alumnat va crear pancartes amb lemes feministes fent servir figures retòriques i a partir de l’anàlisi de pancartes ja existents, i a la de francès l’alumnat de Batxillerat va preparar unes presentacions per donar a conèixer als més joves el significat del 8 de març i la biografia de dones franceses importants (“Le 8 mars, Journée internationale des femmes”).

També vam muntar un photocall, vam fer xapes, la comissió de biblioteca va muntar una parada de llibres sobre dones, es va decorar el vestíbul de l’institut amb un passeig de la fama amb dones importats i també vam fer un mural amb el lema “Som diferents. Som iguals. I tenim els mateixos drets” en què estem signant totes les dones de l’institut.