Concurs de logos Moon Rocket Challenge

Foto: NASA

El 20 de juliol de 2019 farà 50 anys que l’home va arribar a la Lluna per primera vegada. Per celebrar el cinquantenari d’aquest esdeveniment, els alumnes de 1r d’ESO que cursen les optatives de Taller de Ciències i Taller de Tecnologia dissenyaran i construiran coets amb materials reciclats, experimentaran amb diferents mecanismes de propulsió i finalment els llançaran cap al cel en una jornada de competició. El projecte, que porta per nom Moon Rocket Challenge, encara no té logo. Per trobar el millor logo s’ha decidit fer un concurs, obert a tots els alumnes de l’institut. L’autor del logo guanyador serà obsequiat amb un premi el dia de Sant Jordi. Els alumnes que vulguin participar al concurs tenen temps fins el 18 de gener de 2019 per lliurar els dissenys. Les bases de participació es poden descarregar des del següent enllaç.