Tallers de Sant Jordi 2022

Si l’altre dia vam publicar uns vídeos amb les actuacions que van tenir lloc la diada de Sant Jordi al nostre institut, durant l’acte de lliurament dels premis literaris, avui volem presentar-vos una mostra dels tallers que es van portar a terme al nostre centre. Des d’aquí volem donar les gràcies als vídeoreporters, en Paolo Rodríguez, la Lucia Vizuete, la Carla García, l’Erik Verdier i l’Alba Santamaria per la realització d’aquest vídeo. Però també a tot l’ex alumnat que va participar per fer una xerrada d’orientació acadèmica a aquells que estan a punt d’acabar els seus dies al Casanova. Els vostres consells van ser molt valuosos!

Gràcies i mil gràcies a tothom, alumnat i professorat, per fer-ho possible un any més. Estem molt feliços d’haver pogut tornar a celebrar un Sant Jordi com els d’abans. Esperem que el vídeo us agradi. I si voleu, també podeu veure un petit recull de fotos d’aquesta diada. Fins al proper Sant Jordi!