Katherine, la nostra auxiliar de conversa

Aquest any, en què formem part del GEP (Grup d’Experimentació Plurilingüe), tenim la sort de comptar amb nosaltres amb una auxiliar de conversa que compartim amb l’escola Rafael Casanova. La Katherine és de San Diego (Estats Units) i serà amb nosaltres des de principis d’octubre fins a finals de maig per ajudar-nos amb la pràctica de l’anglès. De ben segur que la seva estada al nostre institut serà molt profitosa per alumnat i professorat. Benvinguda, Katherine, esperem que aquesta sigui una experiència molt enriquidora en la teva vida personal i professional!