Ja queda menys per Castalla!

Enguany, una representació del Cor Jove del nostre institut participa per primera vegada del projecte “Com Sona l’ESO“, nascut ara fa 19 anys. I en què consisteix exactament aquest projecte? Es tracta de una trobada anual d’alumnat i professorat de música de secundària i batxillerat on es prepara un gran concert conjunt: gairebé 1500 persones cantant, ballant i tocant a sobre d’un escenari. Aquest curs la trobada tindrà lloc a la població alacantina de Castalla del 8 a l’11 de maig. Aquests dies els nostres representants, dirigits per la professora de música Mireia Estrada, s’estan deixant la pell assajant. De ben segur que deixaran el pavelló molt alt. Però, sobretot i el més important, haurà estat participar en aquesta experiència única i espectacular. Com dieuen els seus organitzadors, “una aposta de l’escola pública per a l’escola pública”.