Cartes des de la Polinèsia Francesa

Avui dia ja gairebé ningú rep cartes, però quan en rebem una ens fa moltíssima il·lusió. Que els hi diguin sinó a l’alumnat del nostre centre que cursa la matèria de francès, sobretot al de cursos superiors, que ara ja està acostumat a rebre’n alguna cada any. Normalment les cartes que reben venen de la regió francesa de Normandia. Però aquest curs, l’alumnat de 4t i 1r de Batxillerat que estudia francès ha rebut unes lletres que han viatjat des de molt lluny, concretament més de 16.000 km. Enguany estem en contacte amb alumnat d’un institut de Tahití, que ens ha fet descobrir coses molt interessants sobre la cultura i la gastronomia d’aquesta illa de la Polinèsia francesa, així com algunes paraules en la seva llengua. Nana (= fins aviat), amics!