Tornem a visitar el Human Bodies

Aquest segon trimestre, tot l’alumnat de 3r d’ESO i l’alumnat de 4t d’ESO que cursa la matèria de biologia s’ha desplaçat fins a Barcelona per visitar l’exposició Human Bodies, la qual no va deixar ningú indiferent. I és que veure que els més de 12 cossos i 150 òrgans humans que componen l’exposició són reals i que han estat preservats mitjançant les més avançades tècniques científiques de plastinació és al·lucinant!!

La visita va ser molt més que una classe d’anatomia, un viatge apassionant per l’interior del cos humà que ens va permetre  conèixer tot allò que amaga la pell i, al mateix temps, gaudir de l’espectacle de la vida.

Després de visitar l’exposició, l’alumnat va aprofitar per fer una petita passejada per la muntanya de Montjuïc i gaudir d’unes magnífiques vistes del mar i la Ciutat Comptal.

Si encara no l’heu visitat, encara hi sou a temps, ja que l’exposició romandrà al Centre Comercial Arenas de Barcelona fins al juny.